Skoči na glavno vsebino
Select Page

Erasmus +

OŠ Spodnja Idrija je bila v začetku leta 2024 uspešna pri prijavi na razpis programa Erasmus+, katerega namen je dvig kakovosti izobraževanja in usposabljanja ter s tem krepitev socialne kohezije in konkurenčnosti gospodarstva Unije.

V 18 mesecih trajanja projekta bomo izvedli mobilnost strokovnega kadra z glavnim ciljem opazovanja na delovnem mestu, vzpostavitvi mednarodnega sodelovanja, deljenja izkušenj dobrih praks, pridobitvi novih znanj in obogatitve učnega programa na šoli.

Zakaj smo se prijavili za ta projekt?

Na šoli se že dlje časa ukvarjamo s področjem trajnosti in okoljevarstva. Zavedamo se, da je področje veliko širše kot smo ga doslej obravnavali mi in zato želimo izkoristiti možnosti aktivne udeležbe in mednarodnega sodelovanja v programu Erasmus+ in z novimi povezavami spoznati izzive ter pedagoške dejavnosti, ki jih izvajajo drugod, da bomo lahko z novimi kompetencami in znanji oplemenitili in razširili tudi naš kurikulum na tem vsebinskem področju

Kaj želimo doseči z izvedbo projekta?

Udeležencem mobilnosti želimo zagotoviti izboljšane kompetence na vsebinskem področju in širše razumevanje praks v drugačnih okoljih. Z novimi znanji se bo povečala kakovost njihovega dela v korist učencev, hkrati pa se vsem vpletenim v učni proces poviša stopnja motivacije za delo in nadgradnjo učnega programa. Z udeležbo na mobilnosti se poveča razumevanje tako različnih praks kot povezanosti med formalnim in neformalnim izobraževanjem in raznolikosti v družbi.

Kakšni so pričakovani rezultati projekta?

Učitelji bodo pridobili nova znanja, povezana z vsebinami in metodičnimi pristopi. Spoznali bodo nova orodja, ki so uporabna tudi za svoje delo. S komunikacijo v tujem jeziku bodo utrjevali in izboljševali svoje kompetence komuniciranja v drugem jeziku. Zmogljivosti za uvajanje sprememb v načine dela bodo okrepljene. Večja bo kakovost dela, izdelana nova učna gradiva, vpeljane bodo digitalne dejavnosti, zato bodo izboljšane tudi digitalne kompetence.

Dostopnost